wtorek, 9 grudnia 2014

Blog na 102

... a teraz nawet na 104! Tyle wpisów już za mną. Osiągnięcie pierwszej setki zajęło mi zaledwie 9 miesięcy :)
ilość wpisów na blogu wraz z linią trendu

Daleko mi jeszcze do wiodących blogerów, którzy umieszczają treści zarówno z dużą regularnością jak i posiadające wysoką wartość. Powyższy wykres daje jednak nadzieję, że rosnący trend się utrzyma w kolejnych miesiącach.


Mimo wielu obowiązków staram się pisać możliwie często - docelowo ma to być 1 wpis dziennie. Dlaczego? Bo w Toruniu jest mnóstwo tematów o których powinniśmy dyskutować by móc rozwiązywać problemy!

Kolejnym celem do osiągnięcia jest prowadzenie bloga przez okrągły rok - ten cel osiągnę już w marcu 2015.

Co potem? Przyjdzie czas na osiągnięcie 10 000 odsłon witryny i 500 odsłon jednego wpisu (obecny rekord to 387).

Cały czas staram się określić tematykę tego bloga. Jednak różnorodność interesujących mnie tematów nie pozwala mi zaszufladkować witryny. Czas pokaże... Tymczasem chciałem podziękować wszystkim odwiedzającym i wspierającym mnie osobom :)