wtorek, 24 listopada 2015

Wyróżnienie "Stalowy Anioł 2015"

Mam przyjemność pochwalić się wyróżnieniem w konkursie "Stalowy Anioł Pomocy Społecznej 2015"! Nagroda przyznawana jest przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego. 


Wyróżnienie to umacnia mnie w przekonaniu, że warto działać na rzecz społeczności lokalnej. Jest to dla mnie tym ważniejsze, że prócz poczucia spełnionego obowiązku mam możliwość poznać fantastycznych ludzi!

Skoro o ludziach mowa. Sukces ciężko osiągnąć w pojedynkę. Wicemarszałek Zbigniew Ostrowski mówił podczas dzisiejszej gali o sztafecie, która niesie pomoc. W moim przekonaniu to nie sztafeta odwzorowuje modelowy przykład współpracy a gra zespołowa. 


Dlatego powyższe wyróżnienie jest sukcesem kilku zespołów. 

Chcę podziękować całemu zespołowi Toruńskiej Inicjatywy Obywatelskiej, którą mam zaszczyt współtworzyć - to dzięki działaniu tej organizacji udaje nam się realizować zmiany w życiu społecznym Torunia.

Swój niemały udział ma ekipa z Inicjatywy Młodych - to zaangażowanie zrzeszonych tu osób pozwoliło wesprzeć mieszkańców gminy Obrowo.

Muszę podziękować chłopakom i dziewczynom z Addicted 2 Bars - grupy street workoutowej bez wsparcia których nie zrealizowalibyśmy Street Parku przy ulicy Polnej. 

Jutro wstaje nowy dzień i czas działać dalej :) Pracy coraz więcej a efekty coraz bardziej spektakularne!