piątek, 12 czerwca 2015

Stary - nawaliłem!

Dziś moje miasto zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie! Zdarza się to niezwykle rzadko :)

Projekt OdKupmy Toruń to kolejna kampania i kilka działań mających na celu zwiększenie świadomości mieszkańców, że chodniki i trawniki to nie publiczna toaleta dla zwierząt. 


Do 19 czerwca miasto zainstaluje ponad 100 pojemników na odchody wraz z podajnikiem papierowych woreczków z których korzystać mogą właściciele psów.


Nowe, pomarańczowe pojemniki są o wiele bardziej estetyczne od stawianych wcześniej, tych szarych.

Dodatkową zaletą jest postawienie przy takim pojemniku małego obrazka - zdążyłem zorientować się, że wersji "plakatu" jest przynajmniej kilka i wszystkie stworzone są przez dzieci z toruńskich podstawówek.

źródło: torun.pl
Miłe dla oka - z dość odważnymi hasłami
"Jeśli dbasz o czyste buty zbieraj psa swojego kupy!"

"Wzrośnie turystyka w grodzie Kopernika - gdy kupy znikną z chodnika"

i mój faworyt:
rysunek jamnika z tekstem w stylu "Stary nawaliłem - pomożesz?"