piątek, 12 września 2014

5 Targi Ekonomii Społecznej

Dziś odbył się Targi Ekonomii Społecznej. Wśród wystawców panowało oczywiście rękodzieło. Na scenie królowali zaś artyści.

Targi miały za zadanie promować przedsiębiorczość społeczną. Wystawiły się między innymi warsztaty terapii zajęciowej czy spółdzielnie socjalne.





Czas Targów umilały występy. Moją uwagę zwrócili tancerze specjalizujący się w tańcu irlandzkim oraz Orkiestra Campanella, która przyjechała do Torunia z Cekcynia - świetne brzmienie uzyskują oni dzięki wykorzystaniu mandolin :)


Podczas Targów rozstrzygnięty został konkurs na hasło promujące spółdzielnie socjalne. Dzięki zaangażowaniu wielu osób udało mi się zdobyć pierwszą nagrodę internautów! Serdecznie dziękuję wszystkim którzy pozwolili mi osiągnąć ten sukces!!! Jak wielkie było moje zaskoczenie w momencie gdy odbierając nagrodę okazało się, że moje hasło przypadło do gustu także komisji konkursowej - przez ten zbieg okoliczności wróciłem do domu z dwiema pierwszymi nagrodami - moja biblioteczka wzbogaciła się o kilka nowych książek.