W ostatnim czasie dużą popularnością, zarówno tą pozytywną jak i negatywną, cieszył się spot fundacji INSPRO "Dość olewania - Obywatele decydują".
Skąd ta popularność? Według mediów, które odmówiły emisji spotu, jest on zbyt wulgarny. Ciekawy argument w momencie kiedy co drugi program, niezależnie od kanału który oglądamy, jest przesiąknięty treściami naruszającymi dobry smak.
W jakim celu tworzy się takie spoty? Właśnie po to, żeby o nich mówić i żeby ich treść trafiła do jak najszerszej grupy odbiorców. Czy cel został osiągnięty? Jeden na pewno, film wzbudził wiele kontrowersji przez co stał się bardzo popularny. Na początku pisania tego posta jego oglądalność na YouTube wynosiła 622 049 widzów.
Kolejnym celem jest wywołanie reakcji - powiedzenie "sprawdzam" przed postawieniem krzyżyka w nadchodzących wyborach. Nie jestem w stanie zweryfikować jak wiele osób w odpowiedzi na spot weszło na stronę www.ObywateleDecydują.pl i wysłało maila do polityka ze swojego miasta. Jednak mogę Cię zachęcić żebyś TY zrobił to TERAZ
Jak sprawdzić polityka?
- wejdź na stronę www.obywateledecyduja.pl
- wypełnij formularz:
- na koniec kliknij wyślij
To wszystko!
Odpowiedź za jakiś czas powinna ukazać się na podstronie www.obywateledecyduja.pl/odpowiedzi.
Na dzień dzisiejszy jest tam wyłącznie odpowiedź z Łodzi - i właśnie to powinno nas zastanawiać... czy nie jesteśmy olewani? Może my też olewamy otaczającą nas rzeczywistość?
PS W trakcie pisania tego posta spot obejrzało kolejne 900 osób - ilu z nich sprawdzi swojego polityka? KD